העניין הוא שבבניה עצמית לומדים תוך כדי, ועבור לימודים משלמים כידוע שכר לימוד..
מנסיוני בשטח האיטום במקרים כאלה לקוי.
אולי גם נושאים אחרים, אבל את הנזילות רואים ישר בחורף הראשון או אחרי שבוע של מקלחת.
לא שבבניה קבלנית המצב יותר טוב, אבל יש לפחות את מי לתבוע...(:
בקיצור-אין פתרונות קסם. המפתח להצלחה קשור פחות לבחירת השיטה ויותר לבחירת האנשים שיבצעו אותה.
בהצלחה