שלום
לנו במייטק יש נסיון טוב עם לקוחות שבנו את ביתם בבניה עצמית. בניה עצמית אומר לבנות ללא קבלן ולתאם בין קבלני המישנה. אם יש לכם ידע בסיסי בבניה תוכלו לעשות זאת די בקלות. אם אין לכם ניסיון תיצטרכו להעזר במפקח. אלו האופציות. החיסכון יכול להגיע לכדי 25% מעלות הבניה.
בהצלחה
אילן - מייטק ישראל