אני לא קבלן ולא בן של קבלן
מעילעול באינטרנט ראיתי רעיון לדעתי טוב שבא לי לשתף וכן מעוניין לשמוע ביקורת באם ישנו .
קונסטרוקציה פלדה קירות חוץ פאנל 10 או 5
קירות פנים גבס ובחלל שנוצר בין הקירות מכניסים את המערכות למיניהם ובכדי להקשיח את הקיר להשתמש בהזרקת בטון דרך פתח עליון שמשאירים למעלה להלן הרעיון
http://www.malm.co.il/InfillWall/
יש שם סירטון שמראה איך להשתמש בזה .
מחפש לדעת יתרונות חסרונות .