ערן בוקר טוב
יש צדק בדבריך שצריך לעשות כל דבר טוב לגבי פירטי החיבור מייטק מספקת את פירטי החיבור ומפקחת על ביצועם כמו שמייטק לא מפקחת על הרכבת החלונות או המזגנים כך אנחנו לא מפקחים על פירטי האיטום אם הלקוח לוקח קבלן לביצוע האחריות היא על הקבלן כמו איטום בגג רגיל ושוב אני חוזר היום מנסיוני יש הרבה יותר פיקוח לגבי כל שלב בבניה גם בתחום הפיקוח וגם הלקוח עצמו שיודע מה לדרוש וגם לקבל את האחריות בהתאם אם לקוח מעדיף לפעמים מחיר על פני חברות מקצועיות זאת בעיה שלא תמיד ניתן לפתור
תודה רונן מייטק-ישראל