יש חברה נוספת שמביאה את הפאנל בשם גגות
לפי מה שקראתי: עובי הפאנל בן 7-14 ס"מ עמיד ברטיבות, אש, בידוד אקוסטי טוב, קל להתקנה, לא צריך טיח, חזק, טוה לתלית חפצים,
לפי דעתי אין משמעות לבצע פאנל זה בחדרים רטובים בלבד.
או שעושים את כל מחיצות הפנים בבלוק זה או כלום.
האם הקבלן שלכם יודע לעבוד בפאנל הזה ?
מהם היתרונות שאתם מנסים להשיג בשימוש בפאנל הזה