שלום רונן,
היום הצלחתי לדבר עם אנדרסן ומרווין.
עם אנדרסן קבעתי פגישה וטווח המחירים שציינו: בין 1800-2200 ש"ח למ"ר נשמע הגיוני- אם באמת הבידוד האקוסטי הוא טוב.
כפי שאמרתי-
נושא הבידוד האקוסטי- הוא האקוטי ביותר עבורי. שכן יש לי שכנות עם חלון - על המיטה שלי (15 ס"מ ממנה) אלו חלונות מאד סמוכים. כמו כן אקוסטיקת החצר עולה לקומה ג´ כאילו בתוך הבית. + בונים כאן מגדלים- רק התחילו והיד נטויה ל5 השנים הבאות.
אודה לעצה + מדובר ב 3 חלונות גדולים למדי
מרווין? - עלי לומר שכזה מענה יהיר, לא נעים וכמעט גס רוח, כבר מזמן לא קיבלתי. למעשה הם פשוט לא רוצים לבוא למשהו שאינו וילה בבנייה ומעלה. המחיר שאמרו זה מ - 2500-1500 דולר !! ומעלה למ"ר והסבירה לי שיש פרמטרים שהיא מנועה מלומר לי. היא פשוט רצתה לנפנף אותי. קשה לי להאמין שזה היחס שחב´ מרווין מעניקה בחו"ל.. אבל שיהיו בריאים.