האם המחיר בן קונסטרוקציה בעובי 10 לעובי 15 שונה.
מה דעתכם על קיר מבלוקי גבס בתור הקיר הפנימי ועל הלוח סופרבורד של טמבור בתור לוח חיצוני, הלוח של טמבור זול משמעותית מאקווה פאנל ומלוחות אחרים.
איך בונים את תקרה ורצפה לקומה מעל מפלדה ולא שומעים צעדים ?
ושאלה אחרונה - אני בונה שתי יחידות אחת למגורים שלי ואחת למכירה שמעתי שאומרים שקשה למכור בתים עם שלד פלדה מה דעתכם ?