כאשר מישימים איטונג בן הניצבים בצד החיצוני אז צריך לעשות טיח חוץ, האם במקרה זה לא יהיה פיצוצים בנקודת המפגש בן הניצב לאיטונג ?
לגבי גבס הבידוד של בלוק גבס 10 הוא R=0.45 כמובן שזה לא מספיק וצריך להוסיף בידוד בקונסטרוקציה אבל אין צורך לפתורגשרי קור על הניצבים.
ההיתרון שאני רואה בבלוק גבס זה להשתמש בכל הקירות הפנימים בבית באותו סוג בלוק, ללא טייח ובהרגשת קיר אמיתי.