שמר צהריים טובים
קודם את הבלוק גבס לא משחלים בין הניצבים ביגלל זה יש את האיטונג טק שמתלבש על הניצבים מבחוץ כחיפוי חיצוני או מבפנים כחיפוי פנימי על מנת לקבל קיר עם מסה וגם להרגשה קיר שאפשר לדפוק עליו למרות שאם משתמשים עם הדיבלים הנכונים אפשר לתלות כל דבר גם על גבס לגבי הבלוק גבס אני לא יודע כמה הוא קונסרוקטיבי מבחינת נשיאה של גג או קומה נוספת
לגבי איזו שיטה יש יותר מסה טרמית ?
בבלוק גבס בלבד אין לך בידוד טרמי גבוה כמו בבניה בקונסרוקציה פלדה שבתוך הניצבים יש צמר סלעים/זכוכית שאיתו יש בידוד גבוהה מאוד ואז אם מיישמים את הלוח איטונג טק כחיפוי פנימי אז הוא משמש למסה שילוב של מסה ובידוד גבוה זה המצב האופטימלי