בלוק גבס יכול לעמוד בפני עצמו ולא צריך שימוש בקונסטרוקציה (השחלה בן הניצבים).
בלוקי הגבס הנפוצים הם בעובי 6 ו 10 ס"מ
איטונגטק + לוח גבס מקבלים מינימום 6 ס"מ
מבחינת חומר מחיר בלוק גבס קצת יותר יקר מאיטונג טק + פלטת גבס (טייח יבש) אבל מבחינת עבודה נראה לי קל יותר להשתמש בבלוק גבס
יתרון נוסף לבלוק גבס או איטונג טק זה הרגשה של קיר אמיתי כמו שהישראלים אוהבים ויכולת לתלות כמעט כל דבר ללא שימוש בניצבים
אני לא יודע לאיזה שיטה (איטונג טק או בלוק גבס) יש מסה תרמית גבוהה יותר
רונן האם יש סיבה או יתרון כלשהו לאיטונג טק על בלוק גבס מיכוון שבתשובתך משתמע שאתה בעד איטונג טק