האזור כוכב יאיר - לפי דעתי איזור אקלים א,ב - פחות ממוזג ממישור החוף אבל אין הבדלים משמעותים בן יום ללילה
אני לא חובב מזגנים במיוחד לא בלילה האם בחירת בית ללא מסה תרמית באיזורי תחייב אותי להשתמש יותר במזגן ?
שמעתי שבידוד פנימי גורם לתחושת מחנק בבית ללא איורור האם זה נכון ?