נוגעות בעניינים טכניים.
ברמה העקרונית שתי הנקודות שלך נכונות.
אבל קח בחשבון:
אם יש לך בממוצע 3 מ"א פרופיל בעובי 1 מ"מ על כל 1 מ"ר קיר חיצוני - הגעת לכך שגשרי הקור מהווים 0.3 אחוז משטח הקירות. זה זניח.
מאסה תרמית בקירות, תמתן את משרע הטמפרטורות בבית שעה שאין מיזוג, אם ממילא משרע הטמפרטורות הוא כזה שמצריך חימום או קירור רב היום - אז יש צורך במיזוג אוויר בכל מקרה.
ובמקרה כזה, עדיף שהקירות יהיו מבודדים מצידם הפנימי ולא יהוו מאסה תרמית על מנת למנוע איבוד אנרגיה.
ובפשטות - המיקום בארץ קריטי.