קראתי הרבה על שיטת מייטק
בו בנים בית פלדה מחפים כלפי פנים עם גבס וכלפי חוץ עם לוחות צמנטים, בן הלוחות שמים שכבת בידוד (צמר סלעים\ זכוכית ...)
הבידוד של הבית מעולה אבל ישנם 2 בעיות חמורות והם:
1. אין פתרון לבעית גשר הקור - עמודי הפלדה מחוברים לגבס ולצמנט ויוצרים גשר קור
2. המסה התרמי שואפת לאפס ולכן הבית אומנם מבודד אבל הבית לא ממזג את עצמו - מזגן אומנם יעבוד פחות זמן אבל חיבים להפעיל אותו וללא מזגן נקבל צידנית של חום
אשמח לקבל תשובות על נושאים אלה מנציגי מייטק