ההתנגדות של ה xt אומנם מרשימה לעומת בלוקים אחרים והיא עומדת כיום על דרגת r=2.43. אבל...
בעולמנו כיום שבו שטחי הבנייה קטנים מיום ליום. ניתן להשיג התנגדות גבוהה בהרבה ומעובי קיר קטן בהרבה.
עוביו של הבלוק XT הוא 25 ס"מ והוא מספק דרגת r 2.43 c בהתאם לשיטת הבנייה שלנו ניתן להגיע לדרגת r של 3.1 ! בעובי קיר של 16 ס"מ בלבד!
לגבי הטייח, למיטב הבנתי אין צורך בטייח מיוחד וניתן להשתמש בטייח רגיל. אך אינני מומחה גדול בשימוש בחומרים מבוססי מלט, ולכן אני ממליץ לשאול את המומחים של איטונג.
בהצלחה