אני עוסק בתחום הבנייה המתקדמת למעלה מחמש שנים.עדיין לא שמעתי על מפקח שמתמחה בבנייה קלה/מתקדמת.גם לאחר בירור שעשיתי עם מפקחי בנייה שאני מכיר והם טענו שאין כזה דבר.אולי בעתיד יהיה.ממליץ לשניכם לדבר עם כשלושה מפקחים ובעצם לשאול אותם את השאלות ולהרגיש אם הם מבינים בכלל בבנייה קלה.