אני לא יודע להגיד לך איפה זה כתוב, כי אני רק מניח, אם תוסיף את הלוחות זה יעלה את רמת העמידות לאש.
אם אתה צריך את זה כתוב לטובת מכבי אש, אתה יכול להתייעץ ישירות איתם. אולי להם יש הצעות שהם יקבלו מראש, כלומר אם תעשה כך וכך או תוסיף כך וכך תקבל אישור.
ממה שאני מכיר פאנלים מבודדים ואש, הם לא בדיוק חברים הכי טובים ולכן קשה לי להאמין שמכבי אש יקלו ראש בעניין היות והם נוטים להחמיר בדר"כ.
במידה ואתה מעוניין בחקיקה או בתקן מסוים פנה לאתר של מכון התקנים שם תמצא את כל התקנים בתשלום.
בסוג הבניה שלנו, שהיא מבוססת שלד עץ, קיים תקן 931, כדי לקבל את התקן, שכרנו את השרות של מכון התקנים הישראלי והוא ביצע עבורנו בדיקת עמידות לאש.
את תוצאות הבדיקה הצגנו למכבי האש.
כמו כן באתר של טמבור ואורבונד שהן יצרניות גבס גדולות בארץ ניתן למצוא מידע נוסף על עמידות האש של לוחות הגבס העמידים לאש.
http://www.tambour-geves.co.il/UserFiles/File/Luch
ot%20brochure2.pdf קישור לקטלוג טמבור
http://www.orbond.co.il/cataloge/wall?page=shop.pr
oduct_details&flypage=flypage.tpl&product_
id=168&category_id=95 אורבונד קטלוג גבס
בהצלחה !