הפרש גובה של 30 ס"מ אינו מהותי כלל ולא על כך נופל הדבר אלא זה דבר נילווה וכנ"ל המדרגות.
ה"פחד" נובע מחשש ליצירת יחידת דיור נפרדת ועצמאית האסורה לפי חוק התכנון ובנייה.
הגש תכנית שינויים שתכלול מדרגות עץ קבועות (מעוגנות למעטפת המבנה)+היצמד ליעוד שני החדרים (אם זה מחסן אז שלא תהייה שם מיטה/מטבחון)+אם אתה ממש רוצה אז תעשה הנמכת תקרה גבס/אקוסטית.