אף אחד כאן לא אוהב סביבת עבודה מלוכלכת או מזבלה מאחורי הגבעה. אבל:
1- עם כל הכבוד, זה לא שיקול קריטי אצל רוב הבונים, ודי בצדק ...
אגב גם בנייה קונבנציונאלית לא הכרח כרוכה בערמות אשפה גדולות.
2- גם אם לא במקרה שלך אולי, זהו בהחלט טיעון נדוש ושחוק בפי בעלי אינטרסים שונים מתחום הבנייה הקלה.
דרך אגב המונח הזה של "בנייה מתקדמת" לשם הפורום קצת ערטילאי בעיני, גם תבניות מתכת חלקות שעולות על בוכנות הידראוליות זה די מתקדם. עדיף להשתמש אולי במונח שמתאר יותר טוב.
אני מבטיח לחשוב על משהו ...