אני מעוניין להרחיב יציקה קיימת במימדים 1X2.8 מ´ ולסגור חדר בגודל של 2.5X2.8 (כלומר לצאת עוד 1.5מ´ מהקו של הבית).
היציקה הנוכחית היא חלק מהמשטח הבטון של כל הבית ואנחנו חוששים שתוספת של יציקה צמודה "תעבוד" עם הקרקע והמבנה לא יהיה יציב.
האם יש פתרון של בניה קלה (או פתרון אחר) שמאפשר הצמדה טובה בין התוספת ליציקה הקיימת?