בהמשך להודעתי הקודמת שאלות נוספות...
(קראתי קצת אך לא מצאתי תשובות)
1) היינו מעדיפים להרכיב בבית חלונות/דלתות בגדלים ´סטנדרטיים, מוכנים מראש. האם קיימים חלונות מסוג זה בישראל? האם עשויים PVC או אלומיניום?
2) החיפוי המועדף עלינו הוא VINYL SIDING. זהו חיפוי שנראה כמו פלנקים אך עשוי ויניל. חיפשתי אך לא מצאתי מידע בישראל. האם מישהו מייבא מוצר זה לישראל? האם הוא מתאים לאקלים הישראלי? האם למישהו יש ניסיון חיפוי זה (אולי יש בפורום מישהו שעבד בבנייה בארצות הברית?)
תודה מראש!