Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון
לכניסה לפורום: בניה מתקדמת לחצו כאן הדפסה
נושא:

שאלות של התחלה...


מחבר ההודעה: אביטל- דוא"ל לכותב
בתאריך: 13/11/2016 10:26:47
לכניסה לפורום: בניה מתקדמת לחצו כאן
הדפסה
בוקר טוב לכולם,
בשיטוטיי אחר מידע על בנייה מתקדמת מצאתי פורום זה, קראתי, החכמתי מעט, ואשמח להתייעץ עכשיו ובעתיד...
לשיטת הבנייה נחשפתי לפני כ-7 שנים והתחברתי יותר בהשוואה לבנייה הקונבנציונאלית בישראל.
אנו נמצאים כרגע בשלב הגשת התוכניות ורציתי לוודא את שביצענו את השלבים נכונה עד כה ולהתייעץ בנוגע לשלבים הבאים:
1) לפני כחצי שנה בחרנו שטח לבנייה בעמק יזרעאל.
2) התקשרנו עם מתכננת (תכנון קונבניונאלי, על טפסי ההגשה מצויין בנייה מתקדמת) וכעת הבקשה מוגשת לועדה המקומית. אני רוצה לוודא שאין צורך בתכנון מיוחד עבור בנייה מתקדמת (כך נאמר לנו, מקווה שהבנו נכון) מבחינת גודל המפתחים, חלונות, דלתות, גג, גובה הבית, ניקוזים, אינסטלציה, חשמל וכו. אכן?
3) שלב בחירת הקונסטרוקטור- אנחנו בשלב עריכת חוזה ורצינו לוודא שאין צורך בהתאמות מיוחדות לבנייה המתקדמת. האם עבודת הקונסטרוקטור זהה לבנייה קונבנציונאלית? אלו סעיפים חשובים עלינו להכניס לחוזה שאינם נמצאים בחוזה סטנדרטי? האם למישהו יש דוגמא לחוזה ´טוב´?

תודה מראש לתשובותיכם!