בוקר טוב לכולם,
בשיטוטיי אחר מידע על בנייה מתקדמת מצאתי פורום זה, קראתי, החכמתי מעט, ואשמח להתייעץ עכשיו ובעתיד...
לשיטת הבנייה נחשפתי לפני כ-7 שנים והתחברתי יותר בהשוואה לבנייה הקונבנציונאלית בישראל.
אנו נמצאים כרגע בשלב הגשת התוכניות ורציתי לוודא את שביצענו את השלבים נכונה עד כה ולהתייעץ בנוגע לשלבים הבאים:
1) לפני כחצי שנה בחרנו שטח לבנייה בעמק יזרעאל.
2) התקשרנו עם מתכננת (תכנון קונבניונאלי, על טפסי ההגשה מצויין בנייה מתקדמת) וכעת הבקשה מוגשת לועדה המקומית. אני רוצה לוודא שאין צורך בתכנון מיוחד עבור בנייה מתקדמת (כך נאמר לנו, מקווה שהבנו נכון) מבחינת גודל המפתחים, חלונות, דלתות, גג, גובה הבית, ניקוזים, אינסטלציה, חשמל וכו. אכן?
3) שלב בחירת הקונסטרוקטור- אנחנו בשלב עריכת חוזה ורצינו לוודא שאין צורך בהתאמות מיוחדות לבנייה המתקדמת. האם עבודת הקונסטרוקטור זהה לבנייה קונבנציונאלית? אלו סעיפים חשובים עלינו להכניס לחוזה שאינם נמצאים בחוזה סטנדרטי? האם למישהו יש דוגמא לחוזה ´טוב´?
תודה מראש לתשובותיכם!