שלום . אני גר בקומה 4 אחרונה וכל הגג מעלי שלי . בטאבו .אני רוצה לבנות חדר נוסף על הגג בשביל הילד ( חדר אחד על הגג כבר יש - זה הנוסף ) .אסתפק ב 10-12 מ"ר .מה שצריך - זה 3 קירות וגג ( קיר אחד קיים - מבלוקים ) . האם פלטות מאלומיניום 7.5 ס"מ ראויים למגורים בכלל ? עד כמה נחוץ חיפוי גבס פנימי ? האם בונים גג מאותה הפלטה כמו הקיר ? כמה זה עולה בכלל ועל מה לשים לב בתהליך הבניה כדי שהקבלן לא יעשה שטויות ? איך לוודא שחיבור גג לקיר הקיים מבלוקים מבוצע כראוי ? תודה .