שלום,
בטעות פיזרתי חצץ סומסום במקום מצע (זה עם החול). גילתי את זה רק אחרי שסיימתי להדק. אחכ הבאתי מצע בכמה שקים ופיזרתי שכבה מלמעלה והרטבתי הכל ככה כמו שזה מיתוך מחשבה שזה יחזק את המשטח. בפועל זה לא עשה כלום וזה עדיין לא חזק. השאלה שלי זה האם אני יכול להרטיב את המקום שוב ואז לעבור עם גבקה וזה יסתדר ויתהדק כמו שצריך. תודה.