הי חבר´ה...
האם אתם יודעים לומר לי אם חשוב להקפיד על פאנלית אלומיניום או שרצוי לקחת את הפאנלית של עילית בלבד?? יש הבדל משמעותי מאוד במחיר ואני לא יודע אם זה מוצדק. יש לי בעל מקצוע שעובד עם פרופיל אמריקאי מאלומיניום שכבר מגובס ועושים לו רק שפכטל צבע והוא גם נותן אחריות כמו עילית של 10 שנים לטיב הפרופיל ולעומת זאת אמרו לי שכדאי לקחת רק את של עילית. ששם העבודה יותר יקרה כי צריך לעשות גבס ל 80 מ"ר.... צריך את עיצתכם דחוףףףף!