אנחנו מתכננים לבנות בית מפלדה של מייטק. נתקלנו במספר קבלנים שכל אחד המליץ על דברים שונים. אשמח להבין קצת יותר-
1. חיפוי בלוחות קלקר- האם זה באמת הכרחי? זה מייקר את הבית אך להבנתי מונע סדיקות ומאפשר בידוד טוב יותר.
2. מילוי צמר זכוכית- רוב הקבלנים המליצו לנו על 24 ק"ג. עם זאת קבלן אחד המליץ לפצל ולעשות 12 ק"ג ועוד 12 ק"ג כיוון שהבידוד טוב יותר כך.
אשמח להתייחסות אובייקטיבית ולדעתכם האישית...
תודה!