שלום לך
אני מתכנן את ביתי בבנייה קלה באזור קר בגליל עליון ושאלתי היא אילו פתרונות אוכל לקבל על מנת ליצור מסה תרמית בתוך הבית (הבנתי שעם בידוד אין בעיה)
האם צמר זכוכית בתוך השלד יספיק?
האם שני לוחות גבס יעזרו?
האם הממ"ד בתוך הבית או בטון מוחלק?
קצת אובד עצות :9