שלום רב,
אני מתכנן להחליף גג אסבסט בבית קיים (כ60 מ"ר) לגג קל- שטוח. אשמח אם תוכל לפרט את השכבות המומלצות לשימוש מעבר לקונסטרוקציה הקלה- תקרת פנים, בידוד איטום וכו´.
דבר נוסף- מבחינת עמידות באש- האם יש דרישה מבחינת התקן לחמורים ספציפיים מעקבי בעירה (גבס ורוד, וכו´..)