שלום רב
התקינו לי לוחות סופר בורד במקלחת וני נמצא בדיוק בשלב לפני הדבקת אריחים .
הקבלן רוצה לעבוד עם דבק שיש רגיל להדבקה של אריחים ללוחות הסופרבורד .
על הלוחות אין שום חומר מקשר או חומר איטום
האם זה נכון לבצע ככ או שיש דרך יותר נכונה ומתאימה להדבקת אריחים על סופרבורד
(אריחים 20\20)
תודה לכל מי שעונה