הי,
לפני כחודש חודש וחצי ריצפנו את הבית באבן חלילה. לאחר כ-4 ימים המלטש ביצע פתיחת חריצים ואת כל תהליך הלישוש.
בשעות הראשונות לאחר הליטוש האבן הייתה יפיפייה אך מיום למחרת עד היום כחודש לאחר הריצוף, האבן ברובה עם כתמים לבנים, נראית מלוכלכת ללא ברק. חשוב לציין כשקראתי למלטש לתת חוות דעת אמר שזה הליך טבעי של האבן ואין שום סיבה לדאגה. לטענתו אמר שבעצם הרטיבות יוצאת מהאבן וזה יכול להמשך אפילו חודשיים+. הוא טוען שהחורף הוא גם משפיע על כך שהייבוש הוא איטי. הלטש מתכוון לבצע קריסטל לאבן ברגע שהאבן תהיה יבשה לגמריי. אשמח אם אקבל חוות דעת נוספת לפי הנכתב.
תודה גלי