שלום לכולם.אשמח לייעוץ בפורום זה: ביתי בן 30 בקיבוץ (בגליל המערבי) עם תקרת רביץ וגג דו-שיפועי מאסבסט. ברצוני להחליף את הגג- בגג רעפים או בטון, ולהוסיף בערך 48 מ"ר למבנה הקיים(מבנה קיים בצורת מלבן 6X12- ותוספת בצורת ר´-מקדימה ומהצד). האם אני יכולה לעשות את זה בבניה קלה? אם כן- האם העלות תהיה כעלות בניה קונבנציונלית?
קטיה