אני עומדת לסגור קומת עמודים והציעו לי לעשות את זה בבניה קלה במקום בלוקים.
יש לקומה ריצפה, תיקרה ועמודים, ורק צריך לסגור ביניהם.
עכשיו מסתבר שקבלן אחד הציע לסגור בפאנל מבודד עם בידוד קלקר, בעוד קבלן אחר הציע לבנות מבנה מפח כמו בקיר גבס (רק עם לוח חיצוני מחומר אחר) עם בידוד צמר סלעים. לדבריו לא נדרש פאנל כי יש ריצפה ותיקרה, וזה סתם יהיה יקר יותר.
ההבדל במחיר בסעיף זה כמה אלפי ש"ח.
* האם יש לפאנל מבודד יתרונות ביחס לאופציה השניה?
* האם פאנל ייראה "יותר בית, פחות אילתור" מהשני, או שאין הבדל?
* ואיזה בידוד מומלץ לאקלים שלנו? (וצמר סלעים לא מסרטן?)
תודה רבה מראש לכל המשיבים. התמונה בשבילכם!