בוקר טוב
אנחנו מתכננים לבנות יחדית דיור בשטח הבית שלנו כ-60 מ"ר.
אנחנו רוצים לבחון את האופציות העומדות לפנינו, אשמח אם תוכלו לפרוס בפני מה ההבדל בין שיטות הבניה השונות (האלטרנטיביות/קלות) הקיימות בשוק.
וודאי אין אפשרות לסקירה מעמיקה ובכל זאת משהו שיתן לי מושג בסיסי
הרבה תודה