קראתי רבות על שיטות הבניה הקלה השונות
שאלה שעולה הרבה היא לגבי חוסר מסה תרמית בקירות הבניה הקלה
היום לצערנו בדרום הארץ סובלים מירי רקטות, איך בניה קלה עם לוחות בעובי סנטימטר מתמודדים עם פגיעות הדף, האם לא עדיף לחפש פתרונת מתקדמים שמבוססים על בטון
אולי פשוט לצקת בטון תרמי בן הלוחות ואז נקבל גימור גבס ןקיר כבד עם מסה תרמית
אשמח לקבל תגובות לשאלות אלה ?