Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון
לכניסה לפורום: בניה מתקדמת לחצו כאן הדפסה
נושא:

יעוץ פתרונות ודעתכם בבקשה בבעית אינסטלציה


מחבר ההודעה: שגיב- דוא"ל לכותב
בתאריך: 18/10/2013 13:02:49
לכניסה לפורום: בניה מתקדמת לחצו כאן
הדפסה
ברצוני לאחר בעיות רבות שצצו בגלל שמכונת הכביסה מחוברת לצנרת של הכיור והאמבטיה וכלם מתנקזות לקפסואת ביקורת.
להסב לה יציאה משלה.
אשמח לתרשים תמונה או הסבר .
בעקרון מכונת הכביסה עומדת צמוד לקיר הכניסה לחדר השרותים ממולה( מול פתח המכונה ) יש מרווח שדלת הכניסה לחדר נמצא ומיד אחריו האסלה וקיר חיצוני של הבינין.
האסלה מחוברת ביציאה סטנדרטית לפי הבנתי על מחוץ לקיר ובצינור 4 צול שיורד למטה 4 קומות.
אם ברצוני לעשות למכונת הכביסה יציאה נפרדת שתתחבר לאותו צינור או אם יש רעיון יצירתי אחר ? אשמח לדעת כיצד עושים זאת ואילו חיבורים צריך ? כמה צריך להנמיך את הצינור מתחת למרצפות? למשל בין יציאת האסלה שיוצאת החוצה למרצפת יש מקסימום 5 סנטימטר האם עושים הנמכה מתחת למרצפת (כמובן אם זה אפשרי ואז להתחבר לאותה יציאה שיהו שתי חיבורים לאותו צינור חיצוני ) זה אפשרי ?
הקטע של יהיה לחץ של מיים יוצאים מהמכונה שיגרום לצינור לקרוס למרות שהבאתי איש חיצוני בזמנו שחיזק כמה שאפשר את הצינור .
בקיצור מקווה שהסברתי את עצמי ואשמח חדעת את השלבים אחד אחרי השני.
דבר נוסף אחרי שעושים כזאת תוכנית מה עושים אם החיבור שהיה עד כה ? מבטלים אותו חוסמים אותו ? שלא יצאו מיים מהאמבטיה או הכיור לכיוון פתח הצינור שמכונת הכביסה היתה מחוברת ....
שבת שלום