אני גרה בבניין בן שנה בקומת הפנטהאוז בעלי שם בריכה בגובה 1:22 הקיף הבריכה הוא 4.8 זו בריכה ענקית שמכילה בערך 6 קוב מים הבריכה ממוקמת על מרפסת הגג מתחת למרפס יש ממד ולכן שמנו אותה שם שאלתי היא האם ברכיה כזאת היא תקינה ולא גורמת לנזק או שחלילה יכולה ליפול בגלל הכובד ממתינה לתשובה תודה מראש