לאחר ביקור מפקח המועצה בביתי ישנם שני ליקויים מהותיים.
1 קומת המרתף עפ"י ההיתר מצויינת כמחסן וחדר הסקה, הגובה האמור הוא 2.2 מ. בפועל גובה תיקרת המרתף הוא 2.5 מ.
2. המדרגות המקשרות בין המרתף לקומת כניסה מצויינות בהיתר בצבע כחול ( מדרגות בטון). בפועל המדרגות הם מדרגות קלות מ
עץ.
מס נתונים לפני השאלות וקבלת התשובות.
1. אחוזי הבניה בבית זה נוצלו עד תומם, כולל ניצול חדרי שרות.
2.לקומת המרתף יש כניסה נפרדת, והמרתף מחולק ל 2 חדרים פנמיים.
שאלתי היא מהם הפיתרונות המעשיים וההגיוניים שניתן לעשות ע"מ לקבל את אישור המועצה למחדל זה?