אני רוצה לשבור את הקיר שמפריד בין האמבטיה למסתור ולבנות קיר חיצוני ליד הסורגים של המסתור יש לי כמה שאלות אשמח אם תוכלו לעזור לי?
1) מה עדיף לעשות בקיר החיצוני קיר גבס ירוק שהבניה שלו קלה
או אסכורית שהיא נראית לי בניה יותר מסיבית
2) האם אני יש צורך לרצף את הבטון או שאפשר להשאיר אותו חשוף האם יש חשש שמים יחלחלו משם לבית?
3) בניסור של הסורג של המסתור כביסה בשביל חלון, יכול להיגרם נזק לסורג של השכנים?