שלום רב,
אני גר בבית פרטי ומעוניין לסגור את החנייה ולחבר אותה עם מחסן ובכך ליצור חלל אחד. זאת למטרה של מקום עבודה בכלים חשמליים. בשל כך אני רוצה לאטום את המבנה לצליל בכדי לא להפריע לשכנים. כל זאת ע"פ חוק.
מצ"ב היתרים אשר ברשותי אך איני יודע לפרש אותם.
אשמח לייעוץ בנוגע לאופן התקדמות בנושא.
תודה רבה!
רועי