אני גרה בבית דו משפחתי, השכן הרס את הבית ובונה בית חדש צמוד עם מרתף עמוק (לי אין מרתף) וגם קיר צמוד נוסף לבית שלו.(לא יהיה יותר קיר משותף)
כשהוא הרס את הבית הקיר שהיה משותף,כרגע עם הרבה שברים חצוניים וקילופים.
מה עליו לעשות מבחינת טיפול ואיטום כל הקיר שלי לפני שהוא בונה את הקיר הצמוד שלו.
בתודה