אני מעוניין לבנות תוספת של 40 מטר על גג דירה בפאנלים מבודדים מאלומיניום. לאחר קריאה מעמיקה של דיונים קודמים בפורום קשה לקבל תמונה ברורה כיוון שיש דעות לכאן ולכאן ומידע מנוגד. אשמח לקבל כמה שיותר מידע על צורת הבניה הזאת
- האם היא עמידה לאורך זמן?
- האם היא מספקת בידוד תרמי ואקוסטי מספיקים?
האם צפויות בעיות איטום?
אם ניתן לבצע חיבור לקיר בלוקים ובטון קיים בצורה אמינה ועמידה לאורך זמן (מבחינת איטום)? (הבניה אמורה להתחבר לקיר בלוקים קיים)
- באיזה עובי ובאיזה מילוי של פאנלים מומלץ להשתמש לקירות המבנה ולגג?
- האם יש מבין החברות שמספקות את הפאנלים יש חברות מומלצות או כאלו שמהן מומלץ להימנע?
-כל מידע נוסף שעשוי להואיל
תודה רבה