שלום
אנחנו רוצים לסגור מרפסת פתוחה לקראת החורף הקרב, למנוע רטיבות וגשם במרפסת. זו המטרה העיקרית.
מרפסת בגודל 8*4 מטר. 30 מ"ר בערך.
הסגירה היא ללא היתר, עם ברזנט וכדומה.
הבנתי שכדי לסגור עם בד שמשונית, צריך קונסטרוקציה כמו פרגולה או משהו דומה.
לנו אין פרגולה, אך יש שתיים וחצי קירות חיצוניים של הבית שתוחמים את המרפסת, (מחופים אבן ירושלמית), ועוד דופן וחצי שם יש מעקה אבן וסורגים המגיעים לגובה מטר שמונים. כמו כן לאורך הדופן הזו יש מספר עמודי ברזל עד לגובה 2.5 מטר.
מבקשת מאוד לרעיונות מכם איך אפשר לבצע את הסגירה למרות העדר פרגולה. האם אפשר למתוח קבלים מברזל/פלדה או פתרונות אחרים?
תודה !