בוקר טוב
אנחנו מתכננים לבנות יחידת דיור נוספת בחצר ביתנו
אנחנו רוצים לבחון את האופציות העומדות לפנינו, רציתי לשאול מה ההבדל בין שיטות הבניה המתקדמות, איזה שיטה נחשבת מהירה/זולה/עמידה ביותר.
אני יודע שזאת שאלה מאוד רחבה אבל בכל זאת אשמח לפחות לסקירה בסיסית של מה האלטרנטיבות
תודה רבה