אני ואשתי החלטנו להיכנס להרפתקאה של בניית בית, רצינו להגשים חלום ישן של שנינו שהוא גם מאוד פשוט במהותו. בית משל עצמנו.
לצערינו הפנטזיה על בית כמו בסרטים התנגשה במציאות הכלכלית בארץ והבנו מהר מאוד שנצטרך להתפשר על המון דברים כדי לגור במקום נחמד.
למזלנו, חבר קרוב המליץ לנו על שתיים שלוש חברות שונות המתמחות בבנייה קלה וניידת. (נראה לי שבהגה המקצועית זה נקרא בניה יבילה)
לאחר שנפגשנו עם כל החברות בחרנו בחברת א.ב.ד בנייה קלה (לא רק בגלל המחיר, קודם כל בגלל היחס והרגשת האמון שהרגשנו בפגישה) עכשיו כשאנחנו סופסוף גרים בבית שלנו רציתי להמליץ לעוד אנשים על החברה הזו, מחירים נוחים וללא חריגות מהתקציב המובטח, עמידה בלוחות הזמנים ויותר חשוב מהכל, הם זרמו עם כל השיגועים של אשתי :)
http://www.mivne.com/