בונה בית פרטי. בניה מתקדמת שלד מייטק, שואל מה עדיף רצפה בין קומה ק לקומה א:
1. לוח איטונג-טק 7.5 ס"מ
2 לוח קונסטרוקטיבי של STB. - STRONG FLOOR
ולגבי אפשרויות לחיפוי קירות:
1. לוח איטונג-טק- מייצר מסה תרמית חיצונית, ולוח עבה יחסית. אני לא ממליץ.
2. לוח אקווה-פאנל של אורבונד.
3. לוח דנסגלאס של גולמט.
תודה על כל עצה, כולל עלויות אם משהו מבין. תודה רבה.