היי
דו משפחתי חדש מקבלן.
ישנו שטח מרוצף ( 8 מטר) שתחום בין 4 קירות עם יציאה משני הצדדים.
בשטח הנ"ל ישנו חשמל וחיבור למים.
במידה ואני סוגרת את השטח עם חלונות אלומיניום וגג פנאל מוקצף. האם נדרשים אישורים מהעיריה? אם כן אילו אישורים (בניית מחסן /סגירת מרפסת וכדומה)