שלום לחברים בפורום אנחנו עושים תמ"א בבניין וכנראה שאנחנו הולכים לעשות אותו חכם, לאחר מספר פגישות עם מספר חברות בתחום בחרנו ללכת עם חברת הומיסמרט www.homismart.co.il היות והיא מציעה יכולת שליטה של מפסק/שקע חכם אחד על האחר כמובן באופן אלחוטי ללא חיווט פיזי בינהם, מה שחוסך לנו המון בתשתיות החשמל.. אפשר להתרשם מזה גם כאן
שאלתי היא - האם עקב צמצום ניכר בתשתיות החשמל בבניין תמ"א ניתן להשיג/לקבל נקודות זיכוי ירוקות מהמדינה עפ ת"י 5281?