1. לא, כדי שתא של מעלית יפול בלי ששום דבר יבלום אותו, צריך שיקרו מספר תקלות בלתי תלויות שההסתברות שיקרו אפסית.
2. בנוסף לבלם יש התקן שמצמיד את התא למסילות במקרה של זיהוי מהירות יתר.
3. מעלית היא מוצר עם תו תקן רשמי. לכן, כל מעלית חייבת לעבור בדיקה מקיפה של מכון התקנים לפני מסירתה לשימוש.