במעלית משנות השישים אכן מומלץ להחליף דלתות.
מה לגבי המפעיל דלת? תבדוק שהוא של חברת "סלקום"
לגבי הלוח פיקוד חברת ליאב כבר לא קיימת הרבה שנים.
עדיף להחליף ללוח של חברת "פרוליפט" יתרונות יחסית זול אמין וכל חברות ,שרות יודעות לטפל בו מצויין.
קצת עליות
לוח פיקוד+כבלים כפיפים 17000 כולל מעמ
דלת פיר אחת 7500 כולל מעמ
בהצלחה