לא מבין ספציפית במעלית, אבל מניח שכמו במכונית האנרגיה ההתחלתית מ-0 לתנועה היא תמיד גדולה יותר מהמשך תנועה. יש כאן נסיעות מיותרות שלא נראות לי הגיוניות.
נניח שאני עולה לקומה 15. מה הבדל בין אם אני שולח את המעלית לכניסה או שזה שאחרי בקומת כניסה מזמין אותו ויורד אליו?... ההבדל שבין 2 האירעים יש אולי מישהו בקומה 10 שרוצה לרדת ואז נסיעה אחת ריקה הייתה בחינם.