לימור
פיתרון קצר טווח עבורך יהיה להשתמש רק (!!!) במעלית התקינה, אפילו שמדובר לעיתים בהמתנה ארוכה.
פיתרון אמיתי ארוך טווח כרוך כנראה בהשקעה כספית של הדיירים כולם באמצעות ועד הבית:
- שכירת עורך דין
- פעולה מקדימה על פי הנחיית עורך הדין (חוות דעת בתשלום של מומחה מעליות שמאבחנת את הבעיה ומציעה דרכי פיתרון)
- איום בתביעה משפטית נגד כל המעורבים, לא רק חברת המעליות (חברת המעליות, הקבלן הראשי, קבלן המשנה, היזם, האדריכל, אחרים...)
- מתן "הזדמנות" למעורבים לתקן את הבעיה
- תיקון הבעיה, רצוי בהסכמה (ללא תביעה משפטית)
בהצלחה